Cult of the Lamb - Sinful Pack
Sin to your heart’s content with Cult of the Lamb - Sinful Pack. This pack is the perfect way to indulge for those who enjoy a gluttonous aesthetic befitting kings and queens. Vanity might be a sin, but there’s nothing wrong with that! Cult of the Lamb - Sinful Pack includes; - 5 brand new Follower forms: Hammerhead, Ladybug, Tiger, Llama, Sphynx - 6 new Follower outfits - 6 new base decorations - A sinful new Fleece for the Lamb!