Crysis 2 Gold Dog Tag
Dog-tags display a player’s rank and stats against a customizable frame and background image. They can be viewed by other users and are used to help to identify players more easily in the game. This unique dog-tag has an original background but with a one-off Gold colored frame. This is not available through any other means.