Crowd City: Zombie Apocalypse DLC
With this DLC you'll unlock: - new Zombietown map - 2 zombie American Football players skins - regular, nasty zombie skin - 1000 coins Transform every person you meet into a zombie, create the biggest horde you've never dreamed of and take over Zombietown!