Civilization VI - Catherine de Medici Persona Pack
The Catherine de Medici Persona Pack is available exclusively to owners of the New Frontier Pass and features “Magnificence Catherine” with a new leader model and background, new gameplay bonuses, and an updated agenda that reflect the changes to her personality. Magnificence Catherine can use Luxuries to overwhelm the world with Culture and Tourism.