Cities: Skylines - Carols, Candles and Candy (Win 10)
Tis the DLCeason! With Carols, Candles and Candy, yule feel right at home with five new Christmas carols remade in multiple genres: Classic Jazz, Latin Jazz, Country, Indie and Indietronica. The songs will be randomly played across existing radio stations once you download the DLC. It’s free! Besides, you can't prove Chirpy is not a partridge, and Paradox Interactive is spelled with No L. Happy holidays, city-builders.