Character Pack - Starter Bundle
Dip your toes into Eternal Return with the 3-character Starter Bundle! Starter Bundle Composition: Aya, Cathy, Luke *Note: If you have already purchased a character featured in the Starter Bundle, A-Coin for that character will be sent to your mailbox. How to receive Character Pack - Starter Bundle: At the main menu click STORE. Select the DLC tab. Please press the "Receive goods" button.