Bus Driver Simulator - European Minibus
This German minibus, in production since 1995, was created to meet various needs, such as comfortable passenger transportation and cargo transportation. Produced with different chassis, it can be used as a minibus, van, refrigerated vehicle or special-purpose vehicle (ambulance, mobile office etc.).