Anthology of Fear
After months of investigations, no one has been able to locate your brother. When all hope for help is lost, you take matters into your own hands. Solve the mystery of your brother's disappearance while making your way through unsettling liminal locations. Take part in a one-man investigation and solve the mystery of the disappearance of your brother. Find out the truth by exploring unsettling liminal locations. Be careful though, as your way through the nightmare will be paved with danger. FIND YOUR WAY OUT OF THE NIGHTMARE. Discover the story chapter by chapter, with each one unveiling their common tragedy. Explore embodied horrors of human consciousness and fight your way through them to find your brother. DISCOVER THE TRUTH. Your personal investigation leads you into an abandoned medical facility. Gradually, you discover its disturbing past, as well as what happened to people associated with it. EXPERIENCE THE PARANORMAL. Delve into the memories of people associated with your brother’s disappearance. Experience the unexplainable, survive the unimaginable, and put the pieces together. COMPLETE YOUR INVESTIGATION. Avoid the dangers waiting for you on your way to the truth. Interact with your surroundings and take part in surreal experiences which may help you understand what happened.