ANPAN Character Pack
Real-Life figure dives into the 3on3 FreeStyle world! Meet special celebrity, ANPAN! This Package includes: - Character - ANPAN - ANPAN Growth Box Ticket x5 *If purchased, the package cannot be refunded as it contains disposable/single-use in-game items that cannot be retrieved. *Upon purchasing, Package goes to Message Box. *If you own ANPAN, ANPAN is exchanged for certain amount of points. *ANPAN is limited character, excluded from character pass benefit. *This package may be sold in same or different format in future.