Alone in the Dark - Derceto 1992 Costume Pack
Journey to the past with Edward Carnby and Emily Hartwood, voiced by stars David Harbour (Stranger Things) and Jodie Comer (Killing Eve). Switch between their immaculately detailed modern looks and classic low-poly models on the fly, adding a delightful twist to your adventure that celebrates where the terror began.