Additional Colors Pack #4
Additional colors for Kanji, Mitsuru, Elizabeth and Shadow Labrys. Each character will have 8 new colors, 2 of which can only be used offline. A total of 48 colors including each character's Persona is included. NOTE: These colors are included in the "Additional Colors Full Pack ". There will be no changes even if the content overlaps.