A short game about a fictional time traveler raiding the past to steal recipes. Follow a sock puppet into the dark bowels of time and learn new recipes. Meet your long-dead ancestors. Exploit them to further your cooking skills. Take some pictures of dinosaurs. Appropriate what you can. This is an experimental story-driven adventure. Don't expect state-of-the-art cooking gameplay. Mostly, you will watch videos, cook some simple meals, trying to cope with things falling out of hand, and explore some strange places.