3500 Currency Pack
This pack contains 3,500 (3,000 + 500 Bonus) in-game currency. Use in-game currency to personalize your PGA TOUR 2K21 MyPLAYER with the best gear, raise the stakes in Skin Matches and run Online Societies tournaments like a boss!