Embrace the shadows of fate with the exclusive Ill Omens Pack, purely cosmetic, purely ominous! This pack features: - 1 Epic Cape - 1 Epic Weapon Skin - 1 Epic Halo - 1 Legendary Familiar - 8 Rare Emotes Carry the weight of curses and stride boldly into the uncertain embrace of fate. *This pack only changes the appearance of your character and gear without affecting your gameplay.