3000 Novas
Purchase 3000 Novas, the premium in-game currency for Temtem! You can use Novas to purchase a Premium Tamer Pass and a variety of in-game cosmetics, including character appearance options, mounts, banners, visual battle effects, and more. Personalize your journey across the Airborne Archipelago! Nova Packs you purchase from the Microsoft Store can't be transferred to or used on other platforms.