Wargaming.netAction & adventure
A new Starter Pack is here! Get Tier III Premium Yūbari, reinforced by more in-game items, and prepare for exciting times on the high seas! This bundle includes: Japanese Tier III Premium cruiser Yūbari 7 days of Premium Account 15x Rare Battle Boosters 15x Rare Global XP Boosters 15x Rare Ship XP Boosters 15x Rare Credit Boosters 15x Rare Commander XP Boosters 3,000,000 credits If Yūbari is already in your collection, you'll receive compensation of 5,625,000 credits. Please note: Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Some content, such as ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase.