ZUMBA - Soccer Marble League
Zumba – Soccer Marble League kicks you into an action-packed soccer arena where you blast, match, and clear waves of rolling soccer balls! Select a match, aim your cannon loaded with colorful soccer balls, and fire to create chains of three or more identical balls before they reach the goal-line. Master precision aiming and rapid combos to rack up high scores and earn up to three stars per level. Collect coins to unlock powerful special kicks—Explosive Goal, Curve Shot, Speed Boost, Time Freeze, and Precision Aim—to keep the ball avalanche at bay. Each ten levels usher you into a new stadium theme: from sun-drenched beach arenas and roaring urban fields to neon nightgrounds and championship grandstands. Easy to pick up, challenging to master, and endlessly rewarding—are you ready to dominate the Soccer Marble League?