Zombie Army 4: Mission 4 - Damnation Valley
Even with the Hell Cult gone, the dead don’t rest in this brand-new Zombie Army 4 campaign mission! Battle your way through the terrifying frozen North towards a new Hell Storm, on the trail of a missing scientist and scout team! Can the deadhunters find their allies in time, or will the mountain take its toll? Damnation Valley is the first mission in Death From Above, a chilling three-part Zombie Army 4: Dead War Campaign! Ascend to new terrifying heights in this 1-4 player mission, complete with new sinister locations to fight through, collectibles, achievements and more! The Hell Cult may be defeated – but the terror lives on!