Zombie Army 4: M1903 Springfield Rifle Bundle
It’s time for some bolt-action bravado! An American classic, the Springfield is here to prove that the classics never go out of style – especially when you need to pop some craniums from a distance! This Weapon Bundle contains; - The M1903 Springfield Rifle - 2 Charms (Ratte Tank, Brauer’s Dog Tags) - 2 Bespoke Weapon Skins (43 Fighter-bomber, Desert Camo)