WWE 2K20 MyPLAYER KickStart
Get a leg up in your MyCAREER by unlocking and boosting your MyPLAYER ratings and attributes with 25 additional Attribute Points and 8 Additional Skill Points. Plus, get a 25,000 VC starting bonus to unlock more Superstar parts, Moves and more! In addition to this, start with all Boost Slots unlocked plus 15 free Boosts, 2,000 free Tokens and 400 free Deluxe Tokens. This item is included in the WWE 2K20 Deluxe Edition.