Winter Defenderland for Dungeon Defenders Awakened
Embody holiday joy or holiday terror by decorating yourself in snowflakes and candy canes or by playing the role of Krampus. This set includes: - Krampus Hat - Krampus Wings - Giant Snowflake - Snowflake Wings - Candy Cane Wings This set unlocks all items through the Transmog UI accessible in the tavern through the Blacksmith or Escape Menu. These items do not appear in your inventory.