Wer weiß denn sowas? - Das 3. Spiel
Just in time for the 11th season, Elton, Bernhard Hoëcker and Kai Pflaume are back on Xbox with a brand new edition of WER WEISS DENN SOWAS? In the 3rd game, the three once again take on their roles as team captains and presenters. Play together with Elton or compete together with Bernhard Hoëcker. Whether alone, in pairs or with the whole family - WER WEISS DENN SOWAS? - The 3rd game demands everything from you. Prove how good your knowledge really is in 30 new shows with exciting questions and the original answer videos. Of course, Kai Pflaume will once again charmingly guide you through the shows. Knowledge, fun and lots of entertainment are just a push of a button away. So what are you waiting for? Do you know what you can do with a plastic bottle, a compressor, a blow-out gun, a drill and a metal milling machine? No? WHO KNOWS THAT? Did you know that the highest prize money ever won by the audience was 208.29 euros per head?