Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Rambling Ranger
The Rambling Ranger collection contains two premium cosmetics for Bardin Goreksson: the Ranger's Tattered Patch Hat and Ranger's Wilds-Worn Garb skin. The cosmetics can be used on Bardin Goreksson’s Ranger Veteran career. About the cosmetics: Ranger's Tattered Patch - Hat This item has seen better days - much like the unfortunate who has donned it. Ranger's Wilds-Worn Garb - Skin Well-loved and now, alas, approaching the end of its days, this armour will still serve in a pinch.