Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Macragge’s Chosen DLC
Bear the honoured colours of the Ultramarines on your Power Armour and weapons with the Macragge’s Chosen cosmetic DLC, granting you a unique pauldron with a Crux Terminatus design, and exclusive skins for your Chainsword and Bolt Rifle. All of the Macragge’s Chosen cosmetics can be equipped in Warhammer 40,000: Space Marine 2’s campaign and multiplayer modes.