Vigor - Brotherhood of Sol
Wield the Svalinn shield, and arise as a Berserker Svalinn, the true warrior who preaches the word of Sól. Hold the name of the legendary shield that sets mountains and sea in flames. Unite with the Brootherhood of Sól! This pack includes: - Berserker (Svalinn) Set (Uniform + Shield) - Berserker (Svalinn) Helmet - 3x Remy M870 + 70 ammo - 3x PPSh-41 + 280 ammo - 4x PPSh-41 skins: * Tiger Grey * Spray Sand * Brush Red * Spray Tan - 2500x Crowns This pack may only be purchased once per account and is available for a limited time.