True Fear: Forsaken Souls Trilogy
Face your fear. Uncover the truth. Complete the nightmare. The True Fear: Forsaken Souls Trilogy bundle brings together all three chapters of the acclaimed psychological horror saga - an unforgettable journey through mystery, trauma, and the darkness that hides in plain sight. This isn’t just a point-and-click game. It’s a cinematic, story-driven adventure that blends suspense, exploration, and chilling atmosphere across dozens of hours of immersive gameplay. Every investigation leads to new revelations, every puzzle solved peels back another layer of buried secrets. What begins as a search for a missing sister becomes a descent into the unknown - where past and nightmare blur. The Trilogy includes: - Part 1 - The descent begins: a sister missing, a past erased. - Part 2 - A new trail, darker revelations. - Part 3 - The final chapter: secrets unearthed, destinies sealed. Key features: - A carefully crafted narrative inspired by the best psychological thrillers - Dozens of hours of eerie, immersive horror and slow-burning suspense - A rich world brought to life with haunting sound design and cinematic visuals - A variety of puzzles and hidden clues that reward close attention - A constantly evolving investigation filled with twists and emotional weight If you crave complex stories, atmospheric adventure, and a lingering sense of dread, the True Fear: Forsaken Souls Trilogy is the horror experience you've been waiting for.