A 196-page digital artbook that delves deeper into the world of Towa and the Guardians of the Sacred Tree, and a 54-track soundtrack composed by Hitoshi Sakimoto, all within the game. *The Digital Artbook & Soundtrack can be accessed from the Gallery within the title screen.