The Town of Light
Inspired by true events and real places. Play through the eyes of Renée, a 16-year-old girl who suffers from the symptoms of mental illness. She is searching for answers to the many questions from her past, whilst exploring the place where she spent most of her youth. Guide Renée through a dark and emotional journey where the lines between entertainment, storytelling and reality blur. Based on extensive research and inspired by real events, The Town of Light is a first-person psychological story adventure game set in the Volterra Psychiatric Asylum, based in Tuscany, Italy. Explore the asylum as it stands to this day and uncover the good and bad in human nature.