The Tale of Bistun
The Tale of Bistun is a story-driven action-adventure game inspired by the famous Persian tragic romance “Khosrow and Shirin”. A stone carver with no memory of who he must traverse blighted lands to discover his identity and the source of a pleading, strangely familiar whisper.