Add more ways to play at a great price* when you bundle! Includes The Sims 4 Get Famous Expansion Pack, Spa Day Game Pack, Luxury Party and Movie Hangout Stuff Packs. Add the element of new found fame to Sims’ lives for new stories, relaxs at the spa, attend luxury parties and watch movies with other Sims! KEY FEATURES The Sims 4 Get Famous – Build your stardom as you pursue an acting career, become an A-lister, and guide your Sims down the unpredictable path to fame. The Sims 4 Spa Day - Your Sims can visit the all-new Perfect Balance Spa for a revitalizing massage and work on their inner wellness through the practice of yoga. The Sims 4 Luxury Party Stuff - Throw a luxurious party with a variety of extravagant décor. Upgrade your Sims’ wardrobes with dazzling gowns and chic formal wear. The Sims 4 Movie Hangout Stuff - Invite your friends over for a movie night and hangout in carefree style with The Sims 4 Movie Hangout Stuff. Pop a bowl of popcorn and entertain your Sims with a movie on the all-new projector screen.