The First Berserker: Khazan DEMO
This is the demo version of The First Berserker: Khazan. The demo contains the first two missions from the game. Progress made in the demo can be carried over to the full game via your save file. Difficulty settings can be adjusted after clearing Mission 1. The First Berserker: Khazan is a hardcore action RPG based on the Dungeon Fighter Online (DnF) universe, Nexon's flagship IP with more than 800 million players worldwide. Set 800 years before the events of DnF, the game unfolds on the continent of Arad and explores the untold story of Khazan, the first Berserker. Players will experience Khazan's legendary journey firsthand as they master intricate and engaging combat mechanics and strategic battles that bring his epic tale to life. [Game Overview] 1. Epic Boss Fights and Action-Packed Gameplay The First Berserker: Khazan captures the essence of Dungeon Fighter Online with its blend of flashy hack-and-slash combat and hardcore difficulty, delivering polished, high-impact action. Intense boss battles maximize tension, while hard-earned victories provide a deep sense of accomplishment, offering players a thrilling combat experience. 2. A Gripping Story of Revenge In the 89th year of the Pell Los Empire, the Great General Khazan is falsely accused of treason and banished to the snowy mountains. Having narrowly escaped death, Khazan embarks on a quest for vengeance. Witness his growth as he uncovers the conspiracies that led to his downfall, masters lost combat skills, and unveils the truth about the empire. 3. 3D Cel-Shaded Graphics Built with Unreal Engine, the game's 3D cel-shaded style captures the essence of animated films. The continent of Arad has been reimagined through a striking blend of bold, cel-shaded art and realistic textures, offering a vivid and immersive experience. [Game Features] 1. Dynamic Item Collection and Progression System Khazan wields a wide range of weapons with unmatched skill, including dual-wield weapons, spears, and greatswords. Collect and upgrade these weapons, along with various pieces of armor, and complete gear sets to develop your own distinct combat style. 2. Vast Skill Combinations Each weapon comes with a variety of skills that can be combined to create a combat style that's entirely your own. Go beyond simple attack and defense mechanics and experience gameplay that rewards strategy and creativity. The First Berserker: Khazan is the ultimate experience for players looking for a hardcore action RPG with an incredibly immersive story. Join Khazan as he overcomes the challenges that lie before him and becomes the legendary Berserker.