The Adventures of Elliot: The Millennium Tales Prologue Demo
Carry your save data over to the full version of the game in this new prologue demo! Enjoy the opening chapter of the story with the same freedom of adventure as in the full game. Progress in the main quest, explore the unknown, or hunt down new weapons and magicite—the future is up to you. Your adventure in Philabieldia, a world filled with discovery, starts here! *This demo version features content taken from the retail version of the game with some differences, such as limits on accessible areas. *Linked save data bonuses cannot be redeemed in the prologue demo.