Sword and Fairy: Together Forever(Demo)
Enter a realm that blends ancient mythology with traditional oriental aesthetics in Sword and Fairy: Together Forever, the latest standalone entry in the nearly 27-year-old RPG franchise! *Trail version will stop after the battle with the great beasts-Xiqu, please visit our official product page to experience full game experience!