Survival Pack: Shotgun Set
Includes the following: - Supply Box containing Shotgun Shells and a First Aid Med Use the Supply Box item to add the contents to your inventory. The box can only be used once. - Instinct Coin Keep this in your inventory to get a slight knockback rate boost. - Madhouse difficulty level unlock Unlocks the insanely difficult Madhouse mode, which normally only becomes available after completing the game.