Stylist Girl: Summer Time
With this DLC you'll unlock: - 240 clothing items - 47 accessories - 7 hair colors - 3 hairstyles - 30 makeup items - 23 nail salon items Unleash your creativity and dress up your models with clothes from a new summer time collection!