Striking Serpent Bundle
Lionfish? Wreckers? Splashtails? If you will accept only the fiercest sealife as inspiration, regardless of whether or not the fabled undersea wyrms really existed, your time has come. The Striking Serpent Bundle contains the Sea Serpent Costume, Weapon Bundle and Lantern, along with 550 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a free bonus of 25,000 gold.