Enhance your adventure and achieve victory with the Eli Arborwood pilot pack and his Pilot Ability: Gunslinger. Blast everything with this marksman and his super-fast reflexes. Includes the digital version of: *1 Eli Pilot Eli Arborwood is a mysterious old Bion who has escaped a violent past by retreating to a simple Prospector life. He’s been around long enough to have seen the truth of what really happened on Atlas. He’s out of retirement now, and his enemies had better watch out.