Spirit of the North 1 & 2 Bundle
A captivating double-pack for fans of atmospheric adventure, this bundle includes both Spirit of the North and its sequel, Spirit of the North 2. Experience two enchanting journeys where you play as an ordinary fox whose destiny becomes intertwined with the Guardian of the Northern Lights. Inspired by Scandinavian folklore, both games feature stunning landscapes, unique puzzle-solving, and a moving story. Explore vast, beautiful wildernesses and uncover the mysteries of a lost civilization in these critically acclaimed, third-person adventures.