"Special Stickers 6" sticker set
Have fun communicating with other players using stickers! This add-on contains: - "Special Stickers 6" sticker set These comic panel-style stickers will bring a stylish touch to your hunting chats! After purchasing, speak to the Courier and select Add-on Content to receive the content. You will then be able to use it in the Chat menu.