Sora - Winds of the Jungle
Embark on a breathtaking journey through the jungle skies in Sora – Winds of the Jungle. Play as a vibrant parrot and soar across tropical islands, dense canopies, waterfalls, and ancient ruins. Your goal is simple yet meaningful: stay close to your flock as you all travel across the wild, untouched archipelago. Each of the handcrafted levels features 40–60 sky markers guiding your path as your flock leads the way. Fly through wind boosts to gain speed, discover hidden shortcuts, and enjoy the feeling of freedom as you glide above treetops and turquoise waters. The world is full of life and color, rewarding you with beautiful vistas and relaxing moments of harmony in flight. Though the skies are peaceful, you must stay alert—fall too far behind, and you risk losing the flock. Crashes don’t punish you harshly; you simply return to the most recent waypoint and continue your journey. The focus is on enjoying the adventure, soaking in the serene atmosphere, and experiencing the thrill of flying together. With smooth controls, gentle pacing, and vibrant flocks that vary in speed each run, every flight feels fresh. Whether you're racing through the breeze or drifting lazily over a jungle river, Sora – Winds of the Jungle offers a warm, relaxing escape into tropical skies where unity and exploration take center stage.