Sophia’s Animal Clinic – Mission Wildlife Park
Your veterinary adventure begins at the wildlife park! Help injured and sick animals such as horses, deer, ducks, donkeys, goats, rabbits, and many more. With a great deal of empathy, you examine symptoms, make diagnoses, and treat over 30 different diseases. Each animal has individual needs and is waiting for your expert help. Use modern instruments, accompany your patients' recovery step by step, and experience a varied everyday life in the animal park. Intuitive controls, realistic treatments, and lovingly animated animals make this game a highlight for young animal lovers. Sophia's Animal Clinic - Mission Wildlife Park combines fun gameplay with educational insights into the world of veterinary medicine - a real experience for anyone who loves animals!