SnowRunner – Salt of the Earth Vinyl Wrap Pack (Windows)
The Salt of the Earth Vinyl Wrap Pack adds four exclusive skins for the ANK MK38, International Paystar 5070, Caterpillar CT681 and Western Star 6900 TwinSteer trucks. This Pack is included in the Year 4 Pass and immediately available upon purchase.