Slasher: Origins Demo
Slasher: Origins is a chaotic, 2.5D, auto-attack survival game with rogue-lite elements and noir-anime storytelling. Unlock powerful heroes, create builds of unique abilities, and survive the escalating inferno of Mephistopheles’ underworld. Noir-Anime Art Style Immerse yourself in a striking visual experience, combining the sharp, stylized aesthetics of anime with the dark, moody tones of film noir. Every world you enter is a vivid yet ominous landscape, brought to life with meticulous detail and a haunting atmosphere. Choose Your Heroes Choose from a total of 10 heroes, each with a distinct backstory, abilities, and playstyle. Start with three formidable characters and unlock more as you progress. Each hero has a unique starting weapon and abilities that evolve as you level up. Deep Progression System Collect Experience and Gems during your runs to empower your heroes. Unlock new skills, weapons, and abilities with every level up, creating different builds that can withstand the onslaught of demonic forces. Challenging Dark Worlds Conquer eight increasingly difficult worlds, each guarded by a powerful boss. These worlds grow more perilous with each step, demanding smart build tactics and precise movement timing to survive. Hero Customisation Unlock and equip new skins for your heroes, personalizing your experience as you battle the forces of darkness. Unleash powerful "Animated Ultras," cinematic finishing moves that devastate your enemies in style. Endless Play With procedural generated levels, countless hero builds, and an ever-increasing challenge, no two runs are the same. Dive back in to unlock new characters, worlds, and abilities, and see how far you can push your limits.