Schlag den Star - Das 3. Spiel
Fans of the popular TV show "Schlag den Star" can look forward to a new gaming experience: "Schlag den Star" is back in its third edition. The game promises even more fun, excitement and challenging games for all fans of the format. With 24 brand-new games, as well as the popular "Blamieren oder Kassieren", "SCHLAG DEN STAR - DAS 3. SPIEL" offers a variety of different challenges. This makes it the most comprehensive game in the entire series to date. Players will be able to demonstrate their skills in various disciplines and compete in gripping matches. Games such as "Throw Higher" or "Zig-Zag" require a sure touch. Good timing is called for in "Speed Darts". Players need to show a lot of knowledge about movies for "Movie Quotes" and an excellent memory is helpful in "Memory Duel". In total, there are 12 quiz games and 13 action games. In addition to the exciting new content, " SCHLAG DEN STAR - DAS 3. SPIEL" will feature a true online multiplayer mode for the first time. Players can compete against their friends and demonstrate their skills against them. This mode opens up completely new, location-independent possibilities for competition and provides hours of fun. Another exciting new feature is the ability to create a custom show. Players can individually choose from all 25 games and create their personal "SCHLAG DEN STAR" show according to their preferences. Whether action, knowledge or skill - there's something for everyone here.