Run Sausage Run!: Gold Edition
Enjoy your short life as a hot dog playing SOLO or with FRIENDS! (up to 4 players) Gold Edition includes: - base game with 150 deadly levels and tasty powerups - fresh sausage packs of 6 new skins! Choose your sausage and run for your life! This race is a hot dog’s dream - or nightmare - depending on how well you do.