Rugby Challenge 4
READY FOR THE CROSS-KICK? NEW! Catch your rivals off guard using set plays with 10 different moves, including cross-kick! NEW! Women’s Sevens Rugby with 16 international teams, including 5 licensed teams. NEW! Make the ultimate rugby player with both the kit creator and the enhanced player creator! NEW! AI formations and improved positioning of players making the game more realistic and challenging for those experienced rugby heads. NEW! Side-line camera angle and drop goal camera allowing for closer simulation to a real broadcast view. CROSS-PLATFORM FANHUB Share, download and rate players and teams using our famous Fanhub across all platforms! ALL-STAR COMMENTARY Real sports broadcasting commentary with Grant Nisbett and Justin Marshall. French commentary by Eric Bayle and Thomas Lombard. THE DEFINITIVE RUGBY EXPERIENCE Multiple Game Modes including: Single Match, Multi-team Competition, extensive multi-year Career Mode and Be a Pro Mode OVER 12 PRESTIGIOUS COMPETITIONS Including the all new Womens 7’s Rugby, Premiership Rugby, Super Rugby, Mens 7’s Rugby, and Currie Cup - or even create your own!