Raid Mode: Life Crystals X 25
25 Raid Mode Red Life Crystals. Red Crystals can be used to respawn on the spot during a mission. *Content exclusive to Raid Mode. *Raid Mode is an additional action-focused game mode included with the main game. *Episode One required to play.