Embark on a legendary journey with the Rabbids in this hilarious party game! Join them on an incredible quest, filled with hilarious moments! Gather with friends and family and enjoy a multitude of ridiculously fun mini-games in the most epic Rabbids party yet. - Jump into multiplayer mayhem with up to four players locally. - Team up and face off across 50 fun mini-games. - Build a custom playlist of your favorite mini-games. - Anyone can get in on the action with customizable difficulty levels and intuitive controls. - Discover a legendary story filled with colorful characters, played across four chapters.