Pro Wrestler Story
Take control of your very own pro wrestling team, building up your members to seize the title of undisputed industry best! Diet, training, even the occasional R&R—every facet counts when you're going for gold! With your own team comes your own gym. Furnish it with a bench press, heavy bag, and other equipment of your choice, as you'll need your wrestlers in tip-top condition come fight day. On that note, a colorful host of wrestling rivals await your challenge. Prep sufficiently and you just might get your hand raised! So fight hard, fight well, but also—fight with style! ...And crack some crass quips at the pre-fight press conference too! As for the in-ring action, weather thrilling exchanges amidst cheers from a capacity crowd, sinking a finisher at the right moment to nab the three-count! The more popularity your team amasses, the more visitors will flock to your gym—and the more merch you'll ultimately move. You can even erect an arcade, karaoke room, batting cage and much, much more for some welcome added revenue! Lastly, any team worth its salt needs more than a few members. Should a particularly talented wrestler catch your eye, see if you can't bring him or her onboard! This will grant you access to a whole new world of 2v2 and 3v3 tag matches—meaning more tussling territory for you to terrorize! Well? What are you waiting for? Mask up and get in the ring! This is the business of bash, brother!