Poko's Arctic Quest (Xbox Series)
🐧❄️ Join Poko on a frosty and challenging adventure! Winter is coming, and the little penguin Poko needs to gather enough fish to survive the cold! Use your logic and planning to push blocks, open paths, and collect all the fish across 30 carefully designed levels inspired by classic puzzle games. Travel through two charming environments the icy Iceberg and the snowy Forest each bringing new challenges that will test your reasoning and warm your heart. 🧩 Game Features: 30 relaxing yet challenging stages; Two unique worlds with cozy visuals and soothing soundtracks; An adorable penguin in a raincoat on the hunt for his next meal. Get ready to think, push, and slide across the ice with Poko and discover the frosty charm of this irresistible puzzle adventure!